Perfecţiunea e atinsă nu atunci când nu mai este nimic de adăugat, ci când nu mai este nimic de înlăturat. — Antoine de Saint-Exupery

Ce este o reclamaţie / sesizare?

“Prin petiţie se înţelege cererea, reclamaţia, sesizarea sau propunerea formulată în scris ori prin poştă electronică, pe care un cetăţean sau o organizaţie legal constituită o poate adresa autorităţilor şi instituţiilor publice centrale şi locale, serviciilor publice descentralizate ale ministerelor şi ale celorlalte organe centrale, companiilor şi societăţilor naţionale, societăţilor comerciale de interes judeţean sau local, precum şi regiilor autonome, denumite în continuare autorităţi şi instituţii publice”, conform art. 2 din O.G. nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor.

Ai o reclamație sau o sugestie?

Nu ezita sa ne contactezi pentru orice reclamație sau sugestie. Ne poți trimite documentul prin poștă / curier la adresa Piața Unirii 2, Iași, jud. Iași sau pe mail la adresa office@lacostaiasi.ro.

Trimite-ne un mesaj prin formularul de mai jos: