LIVRARE SI RETUR

Expedieri și returnări

Termenul standard de livrare este de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii pentru produsele aflate in stocul La Costa | Selected Store. Datorită partenerilor noștri de încredere, încercăm să facilităm livrările și să ajungă la client în maxim 4 ore. Termenul de livrare al produselor aflate la comanda este mentionat in pagina produsului si in cosul de cumparaturi. Termenul de livrare se refera la comenzile pentru care ai ales plata ramburs sau card online.

Livrările se fac exclusiv pe teritoriul orașului Iași, prin intermediul partenerilor noștri de la Shopping Iași.  Dacă doriți livrarea în alt oraș, vă rugăm să ne contactați pe mail la adresa office@lacostaiasi.ro

Care sunt termenii de transport/expediere?

In cazul in care transportatorul nu gaseste destinatarul la adresa mentionata pe colet in intervalul orar stabilit, va livra coletul a-2-a zi fara costuri suplimentare.
Daca un colet nu se poate livra in mod repetat, acesta se va returna la unul din magazinele La Costa | Selected Store.

Care sunt termenii desfacerii coletului?

Te rugam sa deschizi coletul in prezenta agentului de livrare. In cazul in care produsul nu se afla in stare perfecta poti refuza comanda, completand un Proces Verbal de constatare, pe care sa ni-l transmiti pe: office@lacostaiasi.ro. Reclamatiile ulterioare privind integritatea produselor, in cazul in care nu s-au mentionat daune pe documentul de transport, nu vor fi acceptate
Politica De Retur

Ordonantei Guvernului nr.34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, consumatorul beneficiază de o perioadă de 30 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă.  Costurile cu returul acestuia vor fi suportate de catre client. In acest interval, clientul trebuie sa anunte in scris comerciantul de intentia sa, iar produsul poate fi returnat doar daca este in aceeasi stare in care a fost livrat.

Ne rezervam dreptul de a refuza produsul la primire, in cazul in care acesta a fost folosit.

Potrivit Ordonantei de urgenta nr 34/2014, privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, 

Art 13 (1) Profesionistul rambursează toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrării, fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 30 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului.

(2) Profesionistul rambursează sumele menţionate la alin. (1) folosind aceleaşi modalităţi de plată ca şi cele folosite de consumator pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care consumatorul a fost de acord cu o altă modalitate de plată şi cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului plata de comisioane în urma rambursării.

(3) Fără a aduce atingere alin. (1), profesionistul nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care consumatorul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de profesionist.

(4) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, în cazul contractelor de vânzare, profesionistul poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis produsele către profesionist, luându-se în considerare data cea mai apropiată.

Obligaţiile consumatorului

Art 14. (1) Cu excepţia cazului în care profesionistul s-a oferit să recupereze el însuşi produsele, consumatorul returnează produsele sau le înmânează profesionistului sau unei persoane autorizate de profesionist să recepţioneze produsele, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 30 zile de la data la care acesta a comunicat profesionistului decizia sa de retragere din contract în conformitate cu art. 11. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 30 zile.

(2) Consumatorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepţia cazului în care profesionistul acceptă să suporte acele costuri sau în care profesionistul nu a informat consumatorul că aceste costuri trebuie suportate de consumator. În cazul contractelor în afara spaţiilor comerciale, în cazul cărora produsele au fost livrate la domiciliul consumatorului la momentul încheierii contractului, profesionistul preia produsele pe cheltuiala sa dacă produsele, prin natura lor, nu pot fi returnate în mod normal prin poştă.

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe email la office@lacostaiasi.ro sau la unul din numerele de telefon +40 755 226 782. Programul nostru este de luni pana vineri intre orele 08 – 21, sambata 10 – 21, duminica 10 – 19.